- 7 czerwca, 2010
- Autor: admin
- Kategoria: Aktualności
LGD „Ziemia Pszczyńska” zaprasza na szkolenie dla członków Rady, Zarządu oraz pracowników biura z zakresu: „Procedura procesu odwoławczego przy wyborze operacji. Dobre praktyki a ocena wniosków”.
Zaproszenie
Stowarzyszenie LGD „Ziemia Pszczyńska” zaprasza na szkolenie z zakresu:
„Procedura procesu odwoławczego przy wyborze operacji.
Dobre praktyki a ocena wniosków”.
Szkolenie skierowane jest do członków Rady, Zarządu oraz pracowników biura.
Szkolenie poprowadzi Maciej Płosa reprezentujący Firmę Support –Wsparcie dla firm, świadczącą usługi doradcze w zakresie pozyskiwania i zarządzania projektami współfinansowanymi z UE.
Program szkolenia:
15.30 – 16.30: Procedura procesu odwoławczego przy wyborze operacji na podstawie LSR, regulaminu Rady LGD oraz statutu stowarzyszenia – omówienie zapisów w dokumentach programowych LGD.
16.30 – 16.40: Przerwa kawowa
16.45 – 18.15: Symulacja posiedzenia Rady – procedura odwoławcza od oceny Rady na przykładzie wniosków aplikacyjnych dotyczących „małych projektów”.
18.15 – 18.35: Przerwa na ciepły posiłek.
18.30 – 19.30: „Dobre praktyki” w procedurze oceny – definicja, kryteria, przykłady.
19.30 – 19.40: Przerwa kawowa.
19.45 – 20.45: Najczęściej popełniane błędy podczas oceny dokonywanej przez Radę LGD na przykładzie wniosków aplikacyjnych dotyczących „małych projektów”.
20.45 – 21.30: Podsumowanie szkolenia, pytania, dyskusja.
Szkolenie odbędzie się w dniu 23.06.2010 r. w godzinach 15:30-21:30,
w restauracji „U Mikołajca” w Pszczynie, ul. Katowicka78.
Prosimy o potwierdzenie przybycia!
Pozdrawiam,
Aleksandra Jeleń
Kierownik biura LGD „Ziemia Pszczyńska”