Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska
START
AKTUALNOŚCI
O nas
Stowarzyszenie LGD „Ziemia Pszczyńska”
Obszar działania
Ogólne informacje
Organy LGD
Zarząd
Komisja rewizyjna
Rada
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Walne Zebranie Członków
Dokumenty Stowarzyszenia
Statut
Regulaminy organów LGD
Monitoring i ewaluacja
Koordynatorzy gminni
Biuro
Praca
Członkostwo w LGD
Członkowie stowarzyszenia
Deklaracje członkowskie
wzór rezygnacji z członkostwa
Wdrażanie LSR
2023-2027
zarządzanie LSR
PROW 2014-2020
koszty bieżące i aktywizacja PROW 2014-2020
PROW 2007-2013
Małe projekty
Odnowa i rozwój wsi
Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej
STRATEGIA LGD
ZAMÓWIENIA
Zamówienia publiczne
Budowa obiektów małej architektury-LGD Żywiecki Raj, Ziemia Pszczyńska, Ziemia Bielska – II PRZETARG
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
Zmiana treści SIWZ z dnia 24.01.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 24.01.2020 r.
Informacja z otwarcia ofert oraz wzór oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Budowa obiektów małej architektury- LGD Żywiecki Raj, Ziemia Pszczyńska, Ziemia Bielska UNIEWAŻNIONE
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
Odpowiedzi z dnia 07.01.2020 r. na pytania wykonawców
Zmiana treści SIWZ z dnia 07.01.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 07.01.2020 r.
Informacja z otwarcia ofert oraz informacja o unieważnieniu postępowania
Budowa siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD
I. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
II. SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI NR: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11.1, 11.2, 11.3
III. FORMULARZE WYCENY-ZAŁ. 1A, 1B, 1C
IV. PARAMETRY TECHNICZNE- ZAŁ. 12 (formularz wymagany do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą)
V. PROJEKTY OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI I PRZEDMIARAMI ROBÓT -ZAŁ. 9.1, 9.2, 9.3
VI. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT-ZAŁ. 10.1, 10.2, 10.3
VII. ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW Z DNIA 2.09.2014 R.
VIII. ZMIANA TREŚCI SIWZ WRAZ Z ZAŁ. NR 12 Z DNIA 2.09.2014 R.
IX. ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z DNIA 2.09.2014 R.
X. INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
XI. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zapytania ofertowe
Informacja o wyborze – Budowa kina letniego w Suszcu – 21.12.2021 r. – III postępowanie
Zaproszenie do składania ofert z dnia 11.11.2021r. – Budowa kina letniego w Suszcu- III POSTĘPOWANIE
Unieważnienie postępowania-Budowa kina letniego w Suszcu-09.11.2021r.
Zaproszenie do składania ofert z dnia 15.10.2021r.-Budowa kina letniego w Suszcu UNIEWAŻNIONO II
Unieważnienie postępowania-Budowa kina letniego w Suszcu-14.10.2021 r.
Zaproszenie do składania ofert z dnia 08.10.2021 r. – Nadzór inwestorski – budowa kina letniego
Zaproszenie do składania ofert z dnia 08.10.2021 r. – Nadzór inwestorski – plac zabaw w Suszcu
Zaproszenie do składania ofert – Budowa kina letniego w Suszcu-UNIEWAŻNIONO
Informacja z otwarcia ofert i wyboru wykonawcy – Dostawa i montaż urządzeń małej architektury
Zaproszenie do składania ofert – Dostawa i montaż urządzeń małej architektury
OCHRONA DANYCH
Polityka prywatności
Kontakt inspektor Ochrony Danych
Kontakt
DOSTĘP
DO STREFY RADY
ARCHIWUM
Pliki do pobrania
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf