Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska

IX. ZMIANA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Z DNIA 2.09.2014 R.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 180219 – 2014 data 21.08.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania “Ziemia Pszczyńska”, 3-go Maja 11, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 210 02 12, fax. 32 210 02 12.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, LGD Dolina Soły i LGD Ziemia Bielska w ramach osi 4 leader programu rozwoju obszarów wiejskich 2007-2013 Europejski Fundusz Rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich: Europa inwestująca w obszar wiejski, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania 18 siłowni zewnętrznych obejmujących dostawę i montaż 18 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych (łącznie 64-ch dwustanowiskowych urządzeń mieszanych przy pylonie), dostawę i montaż 18 tablic informacyjnych oraz wykonanie zagospodarowania terenu (podłoża) na 18 wskazanych lokalizacjach, na rzecz 3 LGD, o których mowa w pkt 1 SIWZ, zgodnie z poniższym podziałem i zakresem: 3.2.1 wykonanie 6 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, wg lokalizacji określonych w zał. 11.1 do SIWZ; gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 6 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 4 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 24 urządzenia dwustanowiskowe (mieszane) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 4 niżej wymienione urządzenia: a) orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon; wymiary zewn.: 3130 x 830 x 2000 mm Przeznaczenie: orbitrek eliptyczny – poprawa muskulatury nóg i rąk, ogólna poprawa kondycji fizycznej i wydolności organizmu. Korzystnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy. Redukuje tkankę tłuszczową; biegacz/piechur – wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego. Uelastycznia i rozciąga ścięgna kończyn dolnych. Zwiększa ruchomość stawów kolanowych i biodrowych. Korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca. b) wioślarz + jeździec + pylon; wymiary zewn.: 2020 x 1820 x 2000 mm Przeznaczenie: wioślarz – budowa muskulatury obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg. Poprawia ogólną kondycję organizmu. Uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; jeździec – uaktywnia górne i dolne kończyny oraz pas biodrowy, wzmacnia i buduje ich muskulaturę, poprawia ruchomość stawów, poprawia funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego i oddechowego. c) drabinka + podciąg nóg + pylon , wymiary zewn.: 1580 x 1060 x 2000 mm Przeznaczenie: drabinka – drabinka z drążkiem do podciągów – budowa muskulatury obręczy barkowej, wzmocnienie mięśni brzucha, rozgrzewka, rozciąganie. podciąg nóg – budowa mięśni brzucha i mięśni ramion, rozgrzewka d) prasa nożna + surfer/wahadło + pylon, wymiary zewn.: 2010 x 800 x 2000 mm Przeznaczenie: prasa nożna – poprawa muskulatury nóg, mięśnia czworogłowego uda, dwugłowego łydki oraz mięśni brzucha, surfer – wahadło – wzmacnia muskulaturę pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych. Korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny. Poprawia krążenie 2) dostawę i montaż 6 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.1); 3) zagospodarowanie terenu na 6 wskazanych w zał. 11.1 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu naturalną trawą rolowaną, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.2 wykonanie 4 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, wg lokalizacji określonych w zał. 11.2 do SIWZ; gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 4 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 4 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 16 urządzeń dwustanowiskowych (mieszanych) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 4 niżej wymienione urządzenia: 1. orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon, 2. wioślarz + jeździec + pylon, 3. drabinka + podciąg nóg + pylon, 4. prasa nożna + surfer/wahadło + pylon, Przeznaczenie i wymiary urządzeń – patrz pkt 3.2.1 SIWZ. 2) dostawę i montaż 4 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.2); 3) zagospodarowanie terenu na 4 wskazanych w zał. 11.2 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu naturalną trawą rolowaną, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.3 wykonanie 8 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska, wg lokalizacji określonych w zał. 11.3 do SIWZ, gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 8 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 3 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 24 urządzenia dwustanowiskowe (mieszane) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 3 niżej wymienione urządzenia: 1. orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon, 2. wioślarz + jeździec + pylon, 3. drabinka + podciąg nóg + pylon, Przeznaczenie i wymiary urządzeń – patrz pkt 3.2.1 SIWZ. 2) dostawę i montaż 8 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.3); 3) zagospodarowanie terenu na 8 wskazanych w zał. 11.3 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu kostką brukową, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.4 Pylon stanowi element montażowy uniwersalny dla każdego modułu do ćwiczeń. 3.2.5 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą m.in: – wyrównanie terenu, – wykonanie właściwej podbudowy pod nawierzchnię wskazaną dla danej lokalizacji w dokumentacji projektowej, – położenie nawierzchni, – instalacja i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych i innych urządzeń stanowiących elementy zagospodarowania danego terenu, – wykonanie i zainstalowanie tablicy informacyjnej, – usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. – odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. – usunięcie odpadów w tym niebezpiecznych – jeśli wystąpią, – uporządkowanie terenu, – koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty wytyczenia i pomiarów geodezyjnych powykonawczych należy skalkulować w cenie ofertowej, – koszty dokumentacji powykonawczej. 3.2.6 Wymagania techniczne określone w dokumentacji projektowej dla elementów siłowni zewnętrznych: 1) wymiary poszczególnych urządzeń (dwustanowiskowych mieszanych) – patrz pkt. 3.2.1 lit. a) – d) SIWZ, 2) ciężar użytkowania urządzeń: 120 kg, 3) urządzenia należy usytuować z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa; dla urządzeń określonych w SIWZ wymagana strefa wynosi 1,2 m; 4) kolorystyka projektowanych urządzeń ma być w odcieniach szaro – żółtych lub innych (zgodnie z kolorystyką RAL), 5) pylon: – jego wysokość od podłoża: 2000 mm, – ma się składać z dwóch rur stalowych galwanizowanych ogniowo malowanych dwukrotnie farbami zabezpieczającymi przed korozją, – średnica rur – min. 90mm, – rury należy zakończyć górą nakładką (pokrywą) aluminiową spajającą rury, pomiędzy którymi na poprzeczkach stalowych o grubości min. 5 mm należy zamocować po obu stronach tablice z instrukcją oraz górny i dolny moduł z otworami, służący do zamocowania urządzeń; – pokrywę zabezpieczającą elementy mocujące urządzenia do podłoża oraz nakładkę zabezpieczającą pylon od góry należy wykonać z aluminium malowanego proszkowo na kolor zasadniczy (żółty), 6) tablice z instrukcją o których mowa w ppkt 5: – należy pomalować na taki sam kolor jak pokrywy zabezpieczające, – należy wykonać z dwóch ocynkowanych blach, każda o grubości min. 2mm, które mają być zamontowane po obu stronach pylonu, – należy pomalować dwukrotnie proszkowo na kolor zasadniczy urządzenia, na który będzie naniesiona instrukcja, 7) parametry i wymagania materiałowe dla poszczególnych elementów urządzeń siłowni zewnętrznych: – urządzenia winny być wykonane z rur stalowych grubościennych galwanizowanych- cynkowanych zgodnie z normami PN-EN ISO 1461, malowanych podwójną warstwą farby proszkowej firmy Akzo Nobel lub równoważnej (zapewniającej ochronę antykorozyjną). Powłoka ocynkowanego przedmiotu musi spełniać wymogi normy EN ISO 1461 Powłoki cynkowane nanoszone na stal metodą zanurzeniową (cynkowanie jednostkowe) – Wymagania i badania (ISO 1461:1999) – przekrój rury zasadniczej – min. 90 – 100mm, grubość ścianki min. 3,6-4,5 mm, – pozostałe elementy urządzeń wykonane mają być z rur galwanizowanych cynkowanych zgodnie z normami PN-EN ISO 1461 o średnicy: od min. 33 – 76mm o grubości ścianki od 2,75 – 3,00mm, – łożyska typu zamkniętego (bezobsługowe), – uchwyty i rączki z polichlorku winylu, – pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, – siedziska i oparcia ze stali (nie dopuszcza się tworzyw sztucznych), – wszystkie złączki, podkładki i śruby należy wykonać ze stali nierdzewnej, – powłoka ocynkowanego przedmiotu zamówienia – elementów urządzeń siłowni, musi spełniać wymogi normy EN ISO 1461 Powłoki cynkowane nanoszone na stal metodą zanurzeniową (cynkowanie jednostkowe) – Wymagania i badania (ISO 1461:1999) – cynkowanie należy wykonać po ewentualnym spawaniu (łączeniu) elementów składowych urządzeń siłowni, 8) wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową, trwale naniesioną na pylonach w formie sitodruku (po obu stronach), nie dopuszcza się stosowania naklejek, 9) tablice informacyjne: – wymiary tablicy (szerokość x wysokość x grubość ) – 1000mm x 1700mm x 7mm; – słupek ze stali ocynkowanej fi 50, zabetonowany w gruncie na fundamencie betonowym; – tablica reklamowa wykonana z blachy ocynkowanej, usztywnionej poprzez wygięcie boków, zamontowana na nodze na ocynkowanych obejmach montażowych, – wykonanie informacji na tablicach informacyjnych znajduje się poza przedmiotem zamówienia; nakładki (plansze) z treścią informacji zostaną dostarczone wykonawcy przez stronę umowy o zamówienie publiczne przed montażem tablic. 10) fundamenty: – urządzenia należy montować do pylonu, – konstrukcję pylonu należy zamocować do stalowych elementów fundamentu zatopionych w betonie fundamentowym (wymiar 600x600x800mm), – dodatkowo wokół fundamentu pod pylon w zależności od zestawu urządzeń należy wykonać płytę betonową o grubości 40cm. – do wykonania fundamentu należy stosować beton min. B-20 z dodatkiem antyhigroskopijnym W-8. Wybór sposobu montażu jest uzależniony od decyzji producenta montowanych urządzeń. Przy urządzeniach, przy których położona będzie kostka brukowa, fundamenty grubości 40 cm pomiędzy mocowaniami obniżyć o grubość kostki brukowej wraz z warstwami podkładowymi ! 11) stanowiące przedmiot zamówienia dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad. 3.2.7 Równoważność oferty. Dopuszczalne odstępstwa od parametrów określonych dla urządzeń siłowni zewnętrznych i tablic informacyjnych w dokumentacji projektowej. Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń i samych urządzeń oraz tablic informacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy urządzeń siłowni zewnętrznych, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw do ćwiczeń może spełniać więcej funkcji (patrz przeznaczenie urządzeń pkt. 3.2.1 SIWZ), jednak nie mniej. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Dopuszczalne przez zamawiającego odstępstwa od parametrów określonych dla urządzeń siłowni zewnętrznych i tablic informacyjnych w dokumentacji projektowej zostały wskazane w zał. nr 12 do SIWZ w kolumnie 3. Uwaga: Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia/ produkty spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym: zał. 12, w którym wykonawca określi parametry oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznych w stosunku do parametrów określonych dla tych urządzeń i ich elementów w SIWZ. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz wyceny- zał. 1.A do SIWZ, b) formularz wyceny- zał. 1.A (LGD ZIEMIA PSZCZYŃSKA) c) formularz wyceny- zał. 1.B (LGD DOLINA SOŁY) d) formularz wyceny- zał. 1.C (LGD ZIEMIA BIELSKA) e) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.1, tj. 6 oddzielnych projektów siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), f) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.2, tj. 4 oddzielne projekty siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), g) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.3, tj. 8 oddzielnych projektów siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), h) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.1 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, i) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.2 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, j) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.3 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska, k) parametry techniczne urządzeń siłowni zewnętrznych – zał. nr 12 (formularz wymagany do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą), i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.1 (dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.2 (dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.3(dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska. 3.4 Każda z LGD, wskazana w pkt 1 SIWZ, podpisze odrębnie umowę na realizację zamówienia z WYKONAWCĄ. W związku z tym: – odbiór robót będzie dokonywany protokolarnie, odrębnie dla każdego zakresu robót określonego odpowiednio wg zał. 1.A; 1.B; 1.C, – każde LGD otrzyma odrębną fakturę za wykonany zakres prac, wskazany odpowiednio w zał. 1.A, 1.B i 1.C, na podstawie którego WYKONAWCA określi cenę ofertową (wynagrodzenie ryczałtowe brutto) za wykonany zakres. 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212140-9 Obiekty rekreacyjne Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w dokumentacji projektowej oraz w pkt 3.2.6 SIWZ dla urządzeń siłowni zewnętrznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty..
W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, LGD Dolina Soły i LGD Ziemia Bielska w ramach osi 4 leader programu rozwoju obszarów wiejskich 2007-2013 Europejski Fundusz Rolny na rzecz rozwoju obszarów wiejskich: Europa inwestująca w obszar wiejski, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania 18 siłowni zewnętrznych obejmujących dostawę i montaż 18 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych (łącznie 64-ch dwustanowiskowych urządzeń mieszanych przy pylonie), dostawę i montaż 18 tablic informacyjnych oraz wykonanie zagospodarowania terenu (podłoża) na 18 wskazanych lokalizacjach, na rzecz 3 LGD, o których mowa w pkt 1 SIWZ, zgodnie z poniższym podziałem i zakresem: 3.2.1 wykonanie 6 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, wg lokalizacji określonych w zał. 11.1 do SIWZ; gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 6 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 4 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 24 urządzenia dwustanowiskowe (mieszane) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 4 niżej wymienione urządzenia: a) orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon; wymiary zewn.: 3130 x 830 x 2000 mm Przeznaczenie: orbitrek eliptyczny – poprawa muskulatury nóg i rąk, ogólna poprawa kondycji fizycznej i wydolności organizmu. Korzystnie wpływa na układ krążenia i układ oddechowy. Redukuje tkankę tłuszczową; biegacz/piechur – wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego. Uelastycznia i rozciąga ścięgna kończyn dolnych. Zwiększa ruchomość stawów kolanowych i biodrowych. Korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca. b) wioślarz + jeździec + pylon; wymiary zewn.: 2020 x 1820 x 2000 mm Przeznaczenie: wioślarz – budowa muskulatury obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg. Poprawia ogólną kondycję organizmu. Uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa; jeździec – uaktywnia górne i dolne kończyny oraz pas biodrowy, wzmacnia i buduje ich muskulaturę, poprawia ruchomość stawów, poprawia funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego i oddechowego. c) drabinka + podciąg nóg + pylon , wymiary zewn.: 1580 x 1060 x 2000 mm Przeznaczenie: drabinka – drabinka z drążkiem do podciągów – budowa muskulatury obręczy barkowej, wzmocnienie mięśni brzucha, rozgrzewka, rozciąganie. podciąg nóg – budowa mięśni brzucha i mięśni ramion, rozgrzewka d) prasa nożna + surfer/wahadło + pylon, wymiary zewn.: 2010 x 800 x 2000 mm Przeznaczenie: prasa nożna – poprawa muskulatury nóg, mięśnia czworogłowego uda, dwugłowego łydki oraz mięśni brzucha, surfer – wahadło – wzmacnia muskulaturę pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych. Korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny. Poprawia krążenie 2) dostawę i montaż 6 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.1); 3) zagospodarowanie terenu na 6 wskazanych w zał. 11.1 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu naturalną trawą rolowaną, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.2 wykonanie 4 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, wg lokalizacji określonych w zał. 11.2 do SIWZ; gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 4 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 4 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 16 urządzeń dwustanowiskowych (mieszanych) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 4 niżej wymienione urządzenia: 1. orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon, 2. wioślarz + jeździec + pylon, 3. drabinka + podciąg nóg + pylon, 4. prasa nożna + surfer/wahadło + pylon, Przeznaczenie i wymiary urządzeń – patrz pkt 3.2.1 SIWZ. 2) dostawę i montaż 4 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.2); 3) zagospodarowanie terenu na 4 wskazanych w zał. 11.2 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu naturalną trawą rolowaną, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.3 wykonanie 8 siłowni zewnętrznych na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska, wg lokalizacji określonych w zał. 11.3 do SIWZ, gdzie zakres robót obejmuje: 1) dostawę i montaż 8 zestawów urządzeń siłowni zewnętrznych, gdzie jeden zestaw stanowią 3 dwustanowiskowe urządzenia (mieszane) przy pylonie, montowane zgodnie z wizualizacją wskazaną w dokumentacji projektowej, z zachowaniem wymaganej strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia; łącznie 24 urządzenia dwustanowiskowe (mieszane) przy pylonie; Na jeden zestaw składają się 3 niżej wymienione urządzenia: 1. orbitrek eliptyczny + biegacz/piechur + pylon, 2. wioślarz + jeździec + pylon, 3. drabinka + podciąg nóg + pylon, Przeznaczenie i wymiary urządzeń – patrz pkt 3.2.1 SIWZ. 2) dostawę i montaż 8 tablic informacyjnych (jedna tablica na jednej lokalizacji wykazanej w zał. 11.3); 3) zagospodarowanie terenu na 8 wskazanych w zał. 11.3 lokalizacjach – wykonanie podbudowy i wyłożenie terenu kostką brukową, zgodnie z dokumentacją projektową, określoną dla danej lokalizacji. 3.2.4 Pylon stanowi element montażowy uniwersalny dla każdego modułu do ćwiczeń. 3.2.5 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą m.in: – wyrównanie terenu, – wykonanie właściwej podbudowy pod nawierzchnię wskazaną dla danej lokalizacji w dokumentacji projektowej, – położenie nawierzchni, – instalacja i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych i innych urządzeń stanowiących elementy zagospodarowania danego terenu, – wykonanie i zainstalowanie tablicy informacyjnej, – usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. – odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. – usunięcie odpadów w tym niebezpiecznych – jeśli wystąpią, – uporządkowanie terenu, – koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty wytyczenia i pomiarów geodezyjnych powykonawczych należy skalkulować w cenie ofertowej, – koszty dokumentacji powykonawczej. 3.2.6 Wymagania techniczne określone w dokumentacji projektowej dla elementów siłowni zewnętrznych: 1) wymiary poszczególnych urządzeń (dwustanowiskowych mieszanych) – patrz pkt. 3.2.1 lit. a) – d) SIWZ, 2) ciężar użytkowania urządzeń: 120 kg, 3) urządzenia należy usytuować z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa; dla urządzeń określonych w SIWZ wymagana strefa wynosi 1,2 m; 4) kolorystyka projektowanych urządzeń ma być w odcieniach szaro – żółtych lub innych (zgodnie z kolorystyką RAL), 5) pylon: – jego wysokość od podłoża: 2000 mm, – ma się składać z dwóch rur stalowych galwanizowanych ogniowo malowanych dwukrotnie farbami zabezpieczającymi przed korozją, – średnica rur – min. 90mm, – rury należy zakończyć górą nakładką (pokrywą) aluminiową spajającą rury, pomiędzy którymi na poprzeczkach stalowych o grubości min. 5 mm należy zamocować po obu stronach tablice z instrukcją oraz górny i dolny moduł z otworami, służący do zamocowania urządzeń; – pokrywę zabezpieczającą elementy mocujące urządzenia do podłoża oraz nakładkę zabezpieczającą pylon od góry należy wykonać z aluminium malowanego proszkowo na kolor zasadniczy (żółty), 6) tablice z instrukcją o których mowa w ppkt 5: – należy pomalować na taki sam kolor jak pokrywy zabezpieczające, – należy wykonać z dwóch ocynkowanych blach, każda o grubości min. 2mm, które mają być zamontowane po obu stronach pylonu, – należy pomalować dwukrotnie proszkowo na kolor zasadniczy urządzenia, na który będzie naniesiona instrukcja, 7) parametry i wymagania materiałowe dla poszczególnych elementów urządzeń siłowni zewnętrznych: – urządzenia winny być wykonane z rur stalowych grubościennych galwanizowanych- cynkowanych zgodnie z normami PN-EN ISO 1461, malowanych podwójną warstwą farby proszkowej firmy Akzo Nobel lub równoważnej (zapewniającej ochronę antykorozyjną). Powłoka ocynkowanego przedmiotu musi spełniać wymogi normy EN ISO 1461 Powłoki cynkowane nanoszone na stal metodą zanurzeniową (cynkowanie jednostkowe) – Wymagania i badania (ISO 1461:1999) – przekrój rury zasadniczej – min. 90 – 100mm, grubość ścianki min. 3,6-4,5 mm, – pozostałe elementy urządzeń wykonane mają być z rur galwanizowanych cynkowanych zgodnie z normami PN-EN ISO 1461 o średnicy: od min. 33 – 76mm o grubości ścianki od 2,75 – 3,00mm, – łożyska typu zamkniętego (bezobsługowe), – uchwyty i rączki z polichlorku winylu, – pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, – pedały, stopki, stopnice, podstopnice, siedziska i oparcia, należy wykonać ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, polerowanej i niemalowanej (nie dopuszcza się tworzyw sztucznych) – wszystkie złączki, podkładki i śruby należy wykonać ze stali nierdzewnej, – powłoka ocynkowanego przedmiotu zamówienia – elementów urządzeń siłowni, musi spełniać wymogi normy EN ISO 1461 Powłoki cynkowane nanoszone na stal metodą zanurzeniową (cynkowanie jednostkowe) – Wymagania i badania (ISO 1461:1999) – cynkowanie należy wykonać po ewentualnym spawaniu (łączeniu) elementów składowych urządzeń siłowni, 8) wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową, trwale naniesioną na pylonach w formie sitodruku (po obu stronach), nie dopuszcza się stosowania naklejek, 9) tablice informacyjne: – wymiary tablicy (szerokość x wysokość x grubość ) – 1000mm x 1700mm x 7mm; – słupek ze stali ocynkowanej fi 50, zabetonowany w gruncie na fundamencie betonowym; – tablica reklamowa wykonana z blachy ocynkowanej, usztywnionej poprzez wygięcie boków, zamontowana na nodze na ocynkowanych obejmach montażowych, – wykonanie informacji na tablicach informacyjnych znajduje się poza przedmiotem zamówienia; nakładki (plansze) z treścią informacji zostaną dostarczone wykonawcy przez stronę umowy o zamówienie publiczne przed montażem tablic. 10) fundamenty: – urządzenia należy montować do pylonu, – konstrukcję pylonu należy zamocować do stalowych elementów fundamentu zatopionych w betonie fundamentowym (wymiar 600x600x800mm), – dodatkowo wokół fundamentu pod pylon w zależności od zestawu urządzeń należy wykonać płytę betonową o grubości 40cm. – do wykonania fundamentu należy stosować beton min. B-20 z dodatkiem antyhigroskopijnym W-8. Wybór sposobu montażu jest uzależniony od decyzji producenta montowanych urządzeń. Przy urządzeniach, przy których położona będzie kostka brukowa, fundamenty grubości 40 cm pomiędzy mocowaniami obniżyć o grubość kostki brukowej wraz z warstwami podkładowymi ! 11) stanowiące przedmiot zamówienia dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad. 3.2.7 Równoważność oferty. Dopuszczalne odstępstwa od parametrów określonych dla urządzeń siłowni zewnętrznych i tablic informacyjnych w dokumentacji projektowej. Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń i samych urządzeń oraz tablic informacyjnych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa. Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy urządzeń siłowni zewnętrznych, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw do ćwiczeń może spełniać więcej funkcji (patrz przeznaczenie urządzeń pkt. 3.2.1 SIWZ), jednak nie mniej. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Dopuszczalne przez zamawiającego odstępstwa od parametrów określonych dla urządzeń siłowni zewnętrznych i tablic informacyjnych w dokumentacji projektowej zostały wskazane w zał. nr 12 do SIWZ w kolumnie 3. Uwaga: Na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert, w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia/ produkty spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, każdy wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. 8.2.3 SIWZ, w tym: zał. 12, w którym wykonawca określi parametry oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznych w stosunku do parametrów określonych dla tych urządzeń i ich elementów w SIWZ. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz wyceny- zał. 1.A do SIWZ, b) formularz wyceny- zał. 1.A (LGD ZIEMIA PSZCZYŃSKA) c) formularz wyceny- zał. 1.B (LGD DOLINA SOŁY) d) formularz wyceny- zał. 1.C (LGD ZIEMIA BIELSKA) e) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.1, tj. 6 oddzielnych projektów siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), f) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.2, tj. 4 oddzielne projekty siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), g) projekt obiektów małej architektury wraz z załącznikami (mapy, rysunki, zakres i lokalizacja robót, informacja BIOZ) i przedmiarem robót – zał. nr 9.3, tj. 8 oddzielnych projektów siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska i jeden przedmiar robót (dla wszystkich lokalizacji), h) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.1 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, i) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.2 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, j) zestawienie lokalizacji planowanych siłowni zewnętrznych – zał. 11.3 dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska, k) parametry techniczne urządzeń siłowni zewnętrznych – zał. nr 12 (formularz wymagany do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą), i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.1 (dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Pszczyńska, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.2 (dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Dolina Soły, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 10.3(dotyczy wykonania siłowni zewnętrznych wg planowanej ich lokalizacji na terenie gmin członkowskich LGD Ziemia Bielska. 3.4 Każda z LGD, wskazana w pkt 1 SIWZ, podpisze odrębnie umowę na realizację zamówienia z WYKONAWCĄ. W związku z tym: – odbiór robót będzie dokonywany protokolarnie, odrębnie dla każdego zakresu robót określonego odpowiednio wg zał. 1.A; 1.B; 1.C, – każde LGD otrzyma odrębną fakturę za wykonany zakres prac, wskazany odpowiednio w zał. 1.A, 1.B i 1.C, na podstawie którego WYKONAWCA określi cenę ofertową (wynagrodzenie ryczałtowe brutto) za wykonany zakres. 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.6 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212140-9 Obiekty rekreacyjne Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w dokumentacji projektowej oraz w pkt 3.2.6 SIWZ dla urządzeń siłowni zewnętrznych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty…

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska ul. 3 Maja 11 43- 200 Pszczyna..
W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Ziemia Pszczyńska ul. 3 Maja 11, 43- 200 Pszczyna.