- 2 stycznia, 2012
- Autor: admin
- Kategoria: Aktualności
NOWE WNIOSKI O PŁATNOŚĆ (5z) OBOWIĄZUJĄCE OD 15 grudnia 2011
Formularz wniosku o płatność w wersji 5z obowiązuje Beneficjentów od 15 grudnia 2011 r.
Beneficjenci mogą wykorzystać formularz .pdf do odręcznego wypełniania albo aktywny formularz wniosku .pdf do elektronicznego wypełniania, który zastępuje formularz w formacie .xls (Excel).
Z wersja papierowa wniosku o płatność (wydrukowana wersja aktywnego formularza w formacie .pdf), Beneficjent powinien złożyć jego wersję elektroniczną na nośniku danych (CD/DVD). Na ww. nośniku danych powinien znajdować się wyłącznie plik zawierający wniosek w formacie .pdf.
W celu prawidłowej obsługi aktywnego formularza wniosku konieczne jest używanie programu Acrobat Readera w wersji 9.3 lub nowszej. Wersje te są do pobrania na stronie www.adobe.com. Zmiany w nowej wersji Instrukcji wypełniania wniosku o platnosc dotyczące posługiwania się aktywnym formularzem .pdf zostaly wyróżnione kolorem.
W dniu 23-12-2011 poprawiono błędy we wniosku aktywnym, poniższy wniosek jest w wersji z poprawkami.
źródło: http://prow.slaskie.pl/?grupa=1&art=1265801661&id_m=96